vineri, 23 februarie 2007

S-a ofticat D'Artagnan

Cităm comentariul domnului Florin, il gasiti la postul cu Wikipedia:

"mai draga domnu' baschetbalist de provincie. iti scrie omu cu pagina aia de wikipedia, pe care il citisi. foaaaarte frumos, n-am ce zice. la adapostu' unui blog stai si strofoci cateva fraze menite sa dea pe spate cele cateva pustoiace care ti-o vad. :-)

in fine... nu e cazul sa ma supar, ca vad ca nu am pe cine. ideea e urmatoarea, ca sa-ti lamuresc dilemele. deh, poate nu mai dormi noaptea de grija mea. persoana care a facut pagina a avut DOAR acceptul meu, insa acea persoana NU sunt eu. capisci???
in alta ordine de idei, faptul ca esti tu ignorant nu este o scuza ca sa te holbezi ca matza in calendarul chinezesc pe wikipedia. chiar, credeam ca pe pagina aia se uita oameni care au habar ce citesc. sau daca nu au habar - macar invatza ceva. eventual sa taca, daca tot nu ii duce mintea nici pana in Medias. :-)
Nu ma mai iau de tine, ca esti inalt si poate ai si muschi!!! (licheni etc.) Deh, in cazul tau cred in ratziunea fortei, mai putin in fortza ratiunii, asa ca am sa ma opresc aici, cu precizarea ca "papagalii" aia care au dat mana cu mine traiesc bine mersi, ceea ce va dorim si dvs si audientzei, sunt foarte cunoscuti (sa-ti dau cateva linkuri??) si n-au auzit si nici nu cred ca o sa auda vreodata de tine. Ai dreptate, un biet ponei de la tzara... Mancam d-astia ca tine pe paine cand eram prunc.

Cum ii Turcu - si pistolu'.
PS: nu, ma, nu poti sa ma atingi. are si pielea mea demnitatea ei! :-P si-n plus, nu esti genul meu..."


"
mai draga domnu' baschetbalist de provincie."

No ashe, sa-i raspundem ca la noi, la "provincie" - ma mir ca n-a zis nimic de oi. Dar ce te ataci asa, bre, sau tu esti din ala cu fotbalul, cum ii zice...atacant? Ca sa te lamuresc: sunt inginer IT, baschetul este hobby - cum e la tine lauda.

"la adapostu' unui blog stai si strofoci cateva fraze menite sa dea pe spate cele cateva pustoiace care ti-o vad"
S-avem pardon, nu stau la adapostul la nimic. Ca nu ma ascund sub pseudonim, e trecut numele intreg si real. Eram sigur ca o sa-l vezi. Te asteptam. Dar credeam ca esti mai inteligent. Daca vrei sa vorbim de pustoaice, pe langa faptul ca esti mojic fatza de prietenii mei - te iert, nu te criza - din cate am inteles tu iesi cu ele, asa ca nu stiu daca e cazul sa discutam ce si cui vede. Apropo, jurnalistule, ai chiulit de la ore, blog e masculin, asa ca trebuia scris "ti-l vad". Treci pe la Sibiu, eu iti dau branza si gasim o "pustoaica" sa iti improspateze gramatica.

"p
ersoana care a facut pagina a avut DOAR acceptul meu, insa acea persoana NU sunt eu"


Inseamna ca Floring ala care e trecut la istoricul paginii nu esti tu, e doar coincidenta de nume si marmota...

"faptul ca esti tu ignorant nu este o scuza ca sa te holbezi ca matza in calendarul chinezesc pe wikipedia"
Pai tocmai, ca nu-s ignorant si nu ma dau pe spate paginile de web. Stiu sa ma uit la istoric si la discutii. Sunt ignoranti si administratorii wikipedia (?) cand comenteaza: Cred că articolul a fost scris exlusiv în scop publicitar si Cred că are o tentă prea puternică de "reclamă". Aceste aspecte sunt în contradicţie cu politica wp. Daca ai cojones asta e prima chestie la care vreau sa-ti aud comentariul - nu te stresa, iti las cateva zile ca sa-l concepi.

"Nu ma mai iau de tine, ca esti inalt si poate ai si muschi!!! (licheni etc.) (..) Cum ii Turcu - si pistolu'."
Da' ce faci? asta era o oda si n-am priceput eu? Aia cu lichenii si cea cu turcu si pistolu's asa de vechi...cam de cand era la moda ciocul ala pe care-l porti.

"
si n-au auzit si nici nu cred ca o sa auda vreodata de tine."

Chiar crezi ca-si aminteste vreunul din ei numele tau? Sincer, chiar crezi asta? Eh, uite ca ai auzit tu de mine. Si n-a fost nevoie sa fac pagina pe wiki. Mie-mi place anonimatul, aici, intre "pustoaice", nu trebuie sa ma pup singur in fund ca sa impresionez o femeie.

"Ai dreptate, un biet ponei de la tzara... Mancam d-astia ca tine pe paine cand eram prunc."
Ce sa faci, daca nu esti capabil sa inventezi expresii, fura de altii. Iti mai zic una, notezi? Sunt ponei, dar ma tratez! La faza cu pruncul, mi-e teama ca am o veste proasta pt tine:nu te-ai schimbat mult! Dar fii coerent! Inainte ziceai ca nu te iei de mine ca poate am muschi si acum zici ca ai papat din astia ca mine prunc fiind. Ne infierai patriotic la 13 ani in Universul copiilor?

"nu, ma, nu poti sa ma atingi. are si pielea mea demnitatea ei!"
Poate pielea are, dar cu obrazul stai foaaarte prost!

"
si-n plus, nu esti genul meu.."
Ce bine! Belgianule!

Sa-ti fac un rezumat, ca sa nu pierdem din vedere ce-i important: parerea mea este ca esti un laudaros. Dar poti sa te mandresti ca ai devenit cunoscut pana la Sibiu si, poate, la Medias! Din pacate nu pentru merite profesionale ci pentru cat de penibil esti. Du-te si uita-te-n oglinda.N-au pagina pe wikipedia persoane cu adevarat faimoase si ai tu. Mi-e teama ca sub fitzele tale "da Bucuresti" esti doar un figurant jalnic.
Inca ceva: fii atent ca Wikipedia a intrat in faliment, s-ar putea sa trebuiasca sa-ti gasesti alt site.

Mult succes cu organizarea cupei presei la manele! It's gonna be a blast!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate, apar dupa ce le citesc, dacă consider că respectă regulile bunului simț. Nu e nevoie să scrieți de două ori, aveți doar un pic de răbdare.