luni, 7 iulie 2008

First Prime Group

Azi am primit un telefon la serviciu de la un domn vorbind o excelenta engleza americana, care s-a prezentat a lucra pentru First Prime Group, Tokyo, Japan. Mi-a spus ca firma lui ar dori sa-mi managerieze portofoliul de actiuni "offshore", daca sunt dispus sa investesc cam 10.000-15.000 $. A ramas ca imi trimite detaliile pe email si ca ma mai suna, ceea ce astept cu mare placere pt ca si romanii stiu sa caute pe google, nu-i asa:
si un link mai interesant, din Norvegia: http://www.kredittilsynet.no/wbch3.exe?ce=19005

din care extragem:

"Kredittilsynet has received information that representatives of First Prime International have approached investors in Norway offering to provide investment services. The company claims to have a business address in Japan (6-1-6-503 Minami-Aoyama, Minato-ku, Tokyo, Japan 107-0062).First Prime International does not have authorization from Kredittilsynet in accordance with the Securities Trading Act to promote or offer investment services in Norway, and Kredittilsynet has been informed that the company is not under financial supervision in Japan."
Eu zic ca par oameni seriosi ...norvegienii :D
Vorba romanului: dai un ban dar stii ca nu-l mai ai. 

1 comentarii:

  1. Salut,

    Sunt "fript" cu "serviciile financiare" ale celor de la First Prime. Din pacate acum 1 an si jumatate cand m-au abordat nu existau informatii pe net legate de activitatea lor. Am aflat ulterior cum merge schema, apar, lucreaza vreo 6 luni - 1 an, ciugulesc ce pica si dispar. Reteta e urmatoarea:
    - engleza impecabila
    - foarte buna cunoastere a mecanismelor bursei - am stat la inceput cate 1 ora la telefon (sunat de ei) sa-mi explice optiuni, etc...
    - oameni maturi - toti cu care am vorbit par a avea intre 40 - 50 de ani
    - transfer bancar, elegant
    - confirmare de achizitie actiuni, bla bla
    - follow up zilnic ulterior cu status-ul actiunilor si castigul / pierderea zilnica.
    - cand vrei sa vinzi si sa iesi iti spun ca "n-ai completat corect nu stiu ce formular pentru NYSE" sau ca "initial banii au ajuns mai tarziu cu o zi la ei" si contul tau e blocat de autoritatile NYSE si dureaza 1 an deblocarea.
    - solutia magica - mai trimiteti inca 5 - 10.000 USD si fac ei un artificiu sa-ti deblocheze contul
    - Final - te-ai lins pe bot si de astia.

    Concluzie - o echipa de superprofesionisti in frauda financiara.

    Cautati atent pe net inainte pentru ca sunt SUTE de astfel de "boiling rooms" - vedeti filmul cu Ben Affleck.

    Nu trimiteti bani afara!

    Bafta!

    Adrian

    RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt moderate, apar dupa ce le citesc, dacă consider că respectă regulile bunului simț. Nu e nevoie să scrieți de două ori, aveți doar un pic de răbdare.