marți, 24 februarie 2009

Cei mai friendly angajati nu se afla la Romtelecom

Vineri seara, ora 21, imbracat si pe punctul de a iesi din casa, chemasem deja taxiul. Suna telefonul fix cu abonament Romtelecom - da stiu, sunt unul din fraierii care n-a renuntat la fix, il folosesc pe post de bibelou cu abonament, ce sa fac daca nu se mai comercializeaza pesti din sticla. Cum spuneam, suna fixu'. Raspund si un glas de femeie ma saluta si imi spune ca ar dori sa vorbeasca cu TN, aka tata, doreste sa-i faca o oferta. Ii raspund ca nu mai locuieste acolo, ca sunt fiul lui care locuieste acum aici si ca poate sa-mi spuna mie oferta. Imi da urmatoarea replica, pe un ton superior, de parca eu sunt de vina ca ea are o slujba de kkt care o obliga sa sune la oameni vineri seara: "o sa-l cautam alta data (eu tocmai ii spusesem ca nu mai locuieste acolo), dumneavoastra tot ce pot sa va spun e sa va interesati ce acte va trebuie si sa va treceti telefonul pe numele dumneavoastra." M-au apucat toti dracii cand am auzit-o ce intepata e si cum vorbeste. I-am comunicat ca schimbarea abonamentului nu e o prioritate pt mine (locuinta este tot pe numele parintilor mei, nu vad de ce as schimba abonamentul) si a incercat sa mai imi zica ceva pe tonul ala superior, moment in care i-am inchis. Ma astepta taxiul.
E greu de redat in cuvinte tonul ei, dar m-a iritat la culme. Ma gandesc serios sa renunt la Romtelecom si pe nesimtita asta as fi reclamat-o cu cel mai mare drag daca aveam inspiratia sa o intreb cum o cheama. O fi fost Romtelecom societate de stat dar la cat de disperati sunt sa mai ramana cu niste clienti ar fi trebuit sa stea in genunchi la capatul firului. O fi crezut ca-mi face vreun serviciu ca-mi transmite oferta ei super confidentiala. Pana si aia de RDS, cat de aiurea au serviciile uneori, macar au invatat sa vorbeasca civilizat si respectuos. Sa nu mai aud de Romtelecom.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate, apar dupa ce le citesc, dacă consider că respectă regulile bunului simț. Nu e nevoie să scrieți de două ori, aveți doar un pic de răbdare.